Ban tours je službena putnička agencija:
          

    Kako putovati zrakoplovom u vrijeme COVID-19?

    Fizička udaljenost. Potrebno je poštovati pravila fizičke udaljenosti od 1,5 metra.

    Priprema za putovanje. Prije putovanja provjerite status svoga leta te upute za postupanje na destinaciji u koju putujete, izravno kod zrakoplovnog prijevoznika s kojim planirate putovanje.

    Molimo raspitajte se o svim potrebnim dokumentima za ulazak u zemlju putovanja, uključujući i test na Covid19, jer ukoliko nećete imati sve potrebno, avio kompanija ima  pravo u svakom trenu odbiti putnika  s leta, čak i u tranzitu. U slučaju svih nepravilnosti u redu letenja putnik je  dužan sam u zračnoj luci, na licu mjesta, potraživati svoja prava i tražiti alternativne letove, obzirom se većina naknadnih reklamacija ne uvažava, odnosno izuzetno je otežano potraživanje prava naknadno.  

    Dezinfekcija ruku. Na ulazima u putnički terminal, čekaonicama, izlazima za ukrcaj, toaletima i u zrakoplovima na raspolaganje putnika su dozatori s dezinfekcijskim sredstvom. Operite ruke prije ulaska  i nakon izlaska u zrakoplov dezinfekcijskim sredstvima koju su na raspolaganju. Redovito održavajte higijenu ruku. Kad god je moguće, perite ruke sapunom i vodom u trajanju od 20 sekundi. Ako to nije moguće, koristite dezinfekcijska sredstva koja sadrže 70% alkohola ili druga sredstva s deklariranim virucidnim djelovanjem, prikladna za korištenje na koži.

    Maske za lice. Unutar zatvorenih prostora zračne luke obavezno je nošenje medicinskih maski ili maski za lice koje moraju prekrivati i usta i nos.

    Obavezno je korištenje maski/pokrivala za lice na svim letovima.

    Maske je potrebno nositi za vrijeme cijelog boravka u putničkoj kabini zrakoplova.
    Prihvatljiva pokrivala za lice:
    – dvoslojne pamučne maske za lice
    – medicinske (kirurške) maske za lice
    – filtrirajuće polumaske s ventilom i bez ventila (FFP2/N95)

     
    Izuzetak od obveznog nošenja maske za lice. Maske iznimno nisu obvezni nositi djeca
     u dobi do 2 godine, osobe koje imaju problema s respiratornim sustavom, a da to nije povezano s COVID-19, osobe bez svijesti i osobe s invaliditetom bez pratnje, a koje bez tuđe pomoći ne mogu staviti ili skinuti masku za lice.

    Registracija putnika. Koristite  što je više moguće internetske i mobilne aplikacije za registraciju za let. Nošenje maske za lice obavezno je prilikom kretanja putničkim terminalom kao i tijekom cijelog leta.

    Uvijek planirajte svoj dolazak u zračnu luku najkasnije dva sata prije vašeg leta kako biste imali dovoljno vremena za prolazak svih propisanih procedura registracije i prihvata putnika i prtljage na pojedini let.

    Provjera zdravstvenog stanja. Prije kretanja na put provjerite  svoje zdravstveno stanje te ako imaju tjelesnu temperaturu (viša od 37,2 °C mjereno pod pazuhom u trajanju od 5 minuta) ili respiratorne tegobe ne kreću na put.

    Ručna prtljaga. Zbog trenutnih ograničenja u procesima na zračnim lukama i u zrakoplovu koliko god je moguće putujte  bez ručne prtljage ili ih predajte na šaltere za registraciju putnika. Tijekom trajanja navedenih ograničenja preporučena ručna prtljaga može biti: ženska torba, torba sa higijenskim potrepštinama za bebe i malu djecu, torba za laptop koja se nosi na ramenu te manji ruksak.

    Ukrcaj na let. Prilikom prolaska kroz zaštitni pregled preporuča se ostavljanje predmeta unutar ručne prtljage ili torbice koja će prolaziti kroz rendgen te samim time izbjegavanje korištenja plastičnih spremnika. Stvari poput mobilnih uređaja ili novčanika preporuča se staviti u vrećice kako bi se izbjegao nepotreban kontakt, ali i kako biste proveli što manje vremena na zaštitnom pregledu. Prilikom prolaska kroz zaštitni pregled, od putnika neće biti zahtijevano skidanje zaštitnih maski i rukavica. Putnicima se savjetuje da ručnu prtljagu svedu na minimum u cilju smanjenja rizika i što jednostavnijeg prolaska kroz sigurnosni pregled.

    Servis na zrakoplovu. Kako bi se smanjili bliski kontakti članova kabinske posade i putnika, u zrakoplovu je dostupna pitka voda, koja je pakirana u malim bočicama, koja se poslužuje na kolicima koja, ovisno o konfiguraciji, stoje u prednjem ili zadnjem dijelu zrakoplova. Putnicima je navedena usluga dostupna prilikom ulaska u zrakoplov, dok tijekom leta usluga nije dostupna (mogući izuzeci uz poštovanje svih propisanih mjera).  

    Kvaliteta zraka u zrakoplovu. Zrak u kabini zrakoplova pročišćen je filterima za zrak te cirkulira odozdo prema gore (vertikalno, a ne horizontalno) tako da je kvaliteta zraka sukladno provedenim istraživanjima i analizama međunarodnih zdravstvenih tijela jednaka kvaliteti zraka u operacijskim salama u bolnicama.

    Više detalja možete vidjeti na  www.koronavirus.hr i www.zagreb-airport.hr

     

     

    Copyright © 2012 Ban tours
    BAN TOURS, Kaptol 11, Zagreb, Telefon: 01 48 14 808, Fax: 01 48 14 677, e-mail: bantours@bantours.hr
    Radno vrijeme: ponedjeljak - petak od 9 do 15 sati

    Poslovnica ZRINJEVAC, Trg Nikole Šubića Zrinskog 1, Telefon 01 48 81 800, Fax: 01 60 57 480, e-mail: poslovnica@bantours.hr
    Radno vrijeme: ponedjeljak - petak od 9 do 15 sati

    YACHTING BAN TOURS
    Nautička baza ROGOZNICA, Marina Frapa, Uvala Soline 1, 22203 Rogoznica - Telefon: 022 559 741, Fax 022 557 890
    e-mail: yachting@bantours.hr 

    bantours.hr koristi kolačiće (cookie) više...